niedziela, 30 września 2012

Maseczka kakaowa na suche włosy

Kakao na włosach poradzi sobie równie dobrze jak i naszej skórze. Maseczkę ta jest bardzo prosta w wykonaniu wystarczy dodać tylko kakao do podstawowej receptury.

Składniki :
  • 1-2 łyżki oliwy z oliwek lub olejku rycynowego
  • 2 łyżki kakao
  • 1 żółtko
Wykonanie :
Składniki mieszamy z sobą i rozprowadzamy równomiernie na włosach. Owijamy włosy ręcznikiem i udajemy się na około pół godzinny relaks. Zmywamy maseczkę szamponem i ciepłą wodą.
Działanie :
Dzięki właściwością nawilżającym kakao maseczka ta nawilży twoje włosy oraz ochroni przed utratą nawilżenia włosów. Dodatkowo maska ta odżywi i wzmocni twoje włosy, ułatwia rozczesywanie włosów

14 komentarzy:

  1. Pomyśleć, ze dziś myślałam o nawilżaniu włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. CZY KAKAO PRZYCIEMNI WŁOSY BLOND ???

    OdpowiedzUsuń
  3. Może się u mnie sprawdzi:) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kakao nie powinno barwić, przynajmniej ja się z tym nie spotkałam. Owszem włosy są pobrudzone kakaem jak się nałoży je na włosy - u mnie wszytko się zmywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł - czytałam o płukance z kakao, ale maseczki są wg mnie przyjemniejsze w stosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardo ciekawy pomysł, na pewno wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kakao wykorzystywalam tylko przy peelingu ciala, spróbuję takiej maseczki ale zamiast zółtka dodam łyżkę kallosa latte,bo moje wlosy nienawidza żółtek ,straszny mam pozniej przesusz i zaliczony bad hair day ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy mi się nie chce babrać z przygotowaniem kosmetyków. Jedyne do czego mogę się zmusić to zmieszanie glinki lub alg :) Ale pomysł bardzo ciekawy. Tylko łazienkę nieźle się upaprze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mrufecka- o tym samym pomyślałam, ale w sumie można zaryzykowac:))

    OdpowiedzUsuń
  10. mam to wszystko w domu i musze spóbować

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy tylko mi wyszło w taki sposób, że tak ciężko się rozprowadzało po włosach ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, jest mi bardzo miło ,że zechciałaś(eś) pozostawić na moim blogu swój ślad ;)

- Widzisz błąd - napisz ?
- Na pytania odpowiadam pod postem
- Hejterzy nie są mile widziani !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...