14 sty 2012

Krok po kroku - maseczka z jogurtu naturalnego i miodu

Maseczka jogurtowo-miodowa :)

Przygotuj  : Jogurt naturalny,miód i miseczkę

Do miseczki dodaj około 1 i 1/2 łyżki jogurtu
Dodaj około 1 malej łyżeczki do kawy miodu




Wymieszaj wszytko dokładnie

Maseczkę trzymamy na twarzy przez około 10 -15 minut
Maska bardzo przyjemnie pachnie i smakuje :)
Łagodzi podrażnienia , odżywia i relaksuje 
Nadaje się do każdego rodzaju cery ! 
Zachęcam do jej zrobienia chwila pracy a dużo przyjemności

4 komentarze:

  1. Ja czasem sam jogurt naturalny nakładam na twarz, świetnie relaksuje skórę. Takie proste, a jakie cudowne i sto razy lepsze niż gotowe maski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, wczoraj przypadkiem trafiłam na Twojego bloga i już mówię, że stał się moim ulubionym :) Nie tylko za przydatną treść, ale i szablon, w którym jestem zakochana *_* Cóż, ja niestety dopiero blogowanie zaczynam i mam do Ciebie głupie pytanie, jak zrobiłaś kategorie? (Włosy itd.)
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kilka kropel oliwy z oliwek i jest gotowa maseczka do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamiast zwykłego miodu polecam taki z krzewu manuka/ - działa skuteczniej, ma rewelacyjne właściwości przeciwzapalne, pieknie wygładza!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, jest mi bardzo miło ,że zechciałaś(eś) pozostawić na moim blogu swój ślad ;)

- Widzisz błąd - napisz ?
- Na pytania odpowiadam pod postem
- Hejterzy nie są mile widziani !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...